Webáruházunk anonim sütik (cookie-k) segítségével nyújtja szolgáltatásait. A webhely használatával elfogadja a cookie-k használatát. Részletek >>>

Nem jó a méret/szín. Hogyan lehet kicserélni?

Lehetőség van rá, hogy a nem megfelelő méretű és/vagy színű terméket kicseréljük, így nem marad olyan termék a nyakán, amely nem megfelelő Önnek!
 

A hatályos előírások szerint a kereskedő csak a termék minőségét érintő szavatossági igényekkel köteles foglalkozni. Így egy hibátlan, de esetleg méretben, színben meg nem felelő terméket a kereskedő nem köteles visszavenni, kicserélni vagy visszafizetni az árát.

 

MÉRET és SZÍNCSERE csak az alábbi feltételek mellett lehetséges:

  • A cserére a csomag kézhezvételétől számított 3 naptári napig van lehetőség. 
  • A cserélni kívánt áru nem lehet megrongált vagy használt, kivéve az általánosan elvárható, szükséges használati minimumot (felpróbálás, termék átnézése). 
  • A visszaküldendő terméknek minden darabját/alkatrészét, ha volt, akkor gyári csomagolását, dobozát is kérjük visszaküldeni.

Ezen feltételek mindegyikének teljesülnie kell, különben fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a méret/színcserét visszautasítsuk.

 

A MÉRET és SZÍNCSERÉNEK több módja van:

1. lehetőség: személyesen
  1. A Vásárló írásban (levélben vagy e-mailen) jelzi, hogy melyik terméket mire szeretné cserélni.
  2. Ellenőrizzük, hogy van-e raktáron a kívánt termék, majd értesítjük a Vásárlót erről.
  3. A Vásárló behozza a cserélni kívánt terméket üzletünkbe.
  4. Ellenőrizzük, hogy a cserélni kívánt termék mennyire volt használva (a felpróbáláson túlmutató használat esetén, nem cseréljük ki).
  5. Átadjuk a megfelelő terméket.
 
2. lehetőség: futárszolgálattal
  1. A Vásárló írásban (levélben vagy e-mailen) jelzi, hogy melyik terméket mire szeretné cserélni.
  2. Ellenőrizzük, hogy van-e raktáron a kívánt termék, majd értesítjük a Vásárlót erről.
  3. A Vásárló saját költségén visszaküldi a terméket (utánvétes, portós csomagot nem veszünk át!) szállításra alkalmas csomagolásban (amely nem a termék saját csomagolása).
  4. Ellenőrizzük, hogy a cserélni kívánt termék mennyire volt használva (a felpróbáláson túlmutató használat esetén, nem cseréljük ki).
  5. A Vásárló által kért terméket GLS futárszolgálattal kiküldjük a megadott címre.
    A szállítási díj a Vásárlót terheli, fizetési mód: utánvét. Az aktuális szállítási díjakról a Szállítási és fizetési információk oldalon tájékozódhat.
3. lehetőség: postával
  1. A Vásárló írásban (levélben vagy e-mailen) jelzi, hogy melyik terméket mire szeretné cserélni.
  2. Ellenőrizzük, hogy van-e raktáron a kívánt termék, majd értesítjük a Vásárlót erről.
  3. A Vásárló postán, saját költségén visszaküldi a terméket (utánvétes, portós csomagot nem veszünk át!) szállításra alkalmas csomagolásban (amely nem a termék saját csomagolása).
  4. Ellenőrizzük, hogy a cserélni kívánt termék mennyire volt használva (a felpróbáláson túlmutató használat esetén, nem cseréljük ki).
  5. Utánvétes csomagként postán visszaküldjük a megfelelő terméket.